• OMX Baltic−0,01%261,76
  • OMX Riga−1,1%872,07
  • OMX Tallinn0,01%1 684,18
  • OMX Vilnius−0,16%1 010,5
  • S&P 500−0,13%5 738,17
  • DOW 300,33%42 313
  • Nasdaq −0,39%18 119,59
  • FTSE 1000,43%8 320,76
  • Nikkei 2252,32%39 829,56
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,9
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%105,26
  • OMX Baltic−0,01%261,76
  • OMX Riga−1,1%872,07
  • OMX Tallinn0,01%1 684,18
  • OMX Vilnius−0,16%1 010,5
  • S&P 500−0,13%5 738,17
  • DOW 300,33%42 313
  • Nasdaq −0,39%18 119,59
  • FTSE 1000,43%8 320,76
  • Nikkei 2252,32%39 829,56
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,9
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%105,26
  • 02.12.14, 08:33
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Baltika: konkurents on tugevnenud

Baltika müügi- ja turundusdivisjoni direktor Kati Kusmin ütles novembri müügitulemuste kohta, et Balti riikides on konkurents suurenenud ning jaemüügi tugeva kasvu taga on läbimõeldud ja kliendi ootustele vastavad kollektsioonid.
Baltika  müügi- ja turundusdivisjoni direktor Kati Kusmin.
  • Baltika müügi- ja turundusdivisjoni direktor Kati Kusmin. Foto: Andras Kralla
Järgneb Kusmini kommentaar.
Konkurents Baltikumi moekaubanduses on võrreldes eelmise aastaga pigem tugevnenud. Juurde on tulnud uut kaubanduspinda kas olemasolevate kaubanduskeskuste laiendamise või uute keskuste kaudu ning turule täiesti uusi tegijaid. Samas on jõudsalt kasvanud ka tekstiiltoodete ja garderoobikaupade jaemüük tervikuna. Seega värske pakkumine on garderoobikaupade turgu kasvatanud, mitte niivõrd praegust turgu ümber jaganud.
Kui sügise algus väga sooja ilmastikuga rõivamüüjaid just ei rõõmustanud, siis novembri õhutemperatuurid suunasid kliente sügis-talviseid rõivaid ostma.
Baltika brändide novembrikuu Baltikumi jaemüügi tugeva kasvu taga on läbimõeldud ning kliendi ootustele vastavad kollektsioonid, õigesti ajastatud hooaja keskne sooduskampaania (nn midseason sales), oktoobris avatud poodide kiire käivitumine ning nüüdseks kõigis kolmes Balti riigis lansseeritud ja klientide poolt hästi vastu võetud ning aktiivselt kasutatav AndMore püsikliendi boonusprogramm.
Baltika novembri müügitulu jätkuvatest tegevusvaldkondadest ulatus 5,48 miljoni euroni, kasvades eelmise aasta sama perioodiga võrreldes 13%. Jaemüük suurenes Baltikumis 15%, s.h Leedus 22%, Lätis 19% ja Eestis 9%. Venemaa jaemüük vähenes 18% võrreldes eelmise aasta sama perioodiga. Kohalikus valuutas mõõdetuna kasvas müük Venemaal 6%.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 24.09.24, 12:30
Vaid 2 kuud Telia Digital Hub-ni! Millest räägitakse tippjuhtide klubis?
Eesti suurim juhtimis- ja tehnoloogiakonverents Telia Digital Hub toob 14. novembril Tallinnasse esinema nii kohalikke eksperte kui ka hinnatud välisesinejaid. Vaatame lähemalt, mida põnevat pakub tänavune programm tippjuhtidele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele